lördag 23 maj 2009

Make- over i Obamastil



Tips för ett kul sätt att göra fina bilder i Obamastil. Ladda upp din bild här på sajten Obamicon. När min dotter Linda på Smyckorama fyllde år frågade jag om ett och endast ett ord som symboliserade henne. Svaret kom direkt: Lycka. Resten var lätt och kul! Färgerna är desamma och kan varieras i omfattning tills man blir nöjd. Jag skrev ut sedan på fint papper och gav Linda i present. Hon blev så glad :-)

Lena på Kreafonbloggen bloggade om denna tjänst och jag testade såklart på mig och Henna med MIKUs värdeord: Möjligheter :-)

Vilket ord väljer du?
-------
Förebilden är en väggmålning av Barack Obama som det stormat kring, bilden nedan visar orginalet från en bild jag tog med mobilen från JMW Kommunikations anslagstavla. Läs artikel här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar