måndag 18 maj 2009

Hur många idrott- och hälsalärare...

... har du i ditt nätverk?

Jag är både akademiker och entreprenör, fördelar min tid mellan att driva företag, affärskursverksamhet och som adjunkt och uppsatshandledare på lärarprogrammet. Nu har två av mina duktiga studenter bestämt sig för att undersöka hälsa- och idrottslärares attityder till sitt ämne. Mina studenter är modiga, drivna och vågar prova det nya sättet webbenkät för att få in så stort material som möjligt. Det modet vill jag lyfta fram och hjälper dem därför att promota sin enkät i sociala medier.

Så här är länken till webbenkäten, skicka gärna vidare i ditt nätverk! Det är bara att kopiera länken och klistra in i ett mail. :-) Tack på förhand! Maria

http://spreadsheets.google.com/viewform?formkey=cnM4WjJhcm83VXZqcFNreWViY095alE6MA..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar