söndag 29 mars 2009

Västkustsk inbjudan till Salt & Sill!



Tänk att Sveriges första flytande hotell ligger här på västkusten! Närmare bestämt på Klädesholmen utanför Tjörn. Det är Sanna och Putte Hermansson på restaurangen Salt & Sill som nu inviger sitt fantastiska västkustska hotell! Med en lika västkustsk inbjudan, se bilderna. I en silleburk fanns inbjudan tillsammans med några salta sillar (som tur var i lakrits). Först tänkte jag när jag tog in posten att det var någon som skämtade med mig. Skicka sill på posten! :-) Det ska bli spännande att titta närmare på hotellet!

2 kommentarer:

  1. oh jag är så impad av folk som är så här påhittig.
    Hoppas det blev kul också!
    kram kram och tak för en underbar stund igår. Du är skön och ger mig BRA energi!

    SvaraRadera
  2. Javisst är det en kul pch påhittig inbjudan! :-) Festen var en riktigt perfekt invigningsfest! :-) Kramar och tack själv!

    SvaraRadera