måndag 5 januari 2009

Hjärtlig räknare på plats

Från och med idag 5 januari 2009 finns en hjärtlig räknare på plats i bloggen som räknar varje unik besökare. Du är unik!
-
Vi har också lagt till en köksklocka samt fler receptsidor till exempel Himmel och pannkaka som funnits på webben sedan 2002! I köket bredvid bildens fönster har vi en bågnande Stringhylla fylld med kokböcker av olika slag. Somliga läser vi för inspiration, andra för receptens skull. I listan Kokböcker vi gillar lade vi till några av dem vi gillar för recepten. Vår kokbok har vi i två exemplar, ett sönderfallande från 80-talet som är lagad med silvertejp och en nyare version. Båda är bra och gedigna innehållsmässigt- där finns allt.
-
PS. Vilken rätt tycker du är viktigast i en måltid? Rösta! :-)
Tipsa gärna Prat & Mat vidare till de matälskare du känner!
-


Bookmark and Share

5 kommentarer:

  1. sv: oj vad roligt, sådant är alltid kul att höra, hoppas du fortsätter läser och för budkspet vidare ang. mobbning:)
    kram!

    SvaraRadera
  2. Jag är unik och blev besökare nummer 88! :) Bloggen är verkligen jättefin, kul med tips till fler matbloggar också, finns verkligen fler som är riktigt bra än jag trodde när jag själv började "matblogga". Alla är så duktiga!

    Viktigaste rätten i en måltid för mig blir nog faktiskt förrätten. En bra förrätt kan förhöja en hel måltid, samtidigt som en dålig eller för mättande kan förstöra för resten av rätterna - den avgör mycket helt enkelt!

    SvaraRadera
  3. Va kul att du tipsar om Himmel och pannkaka- det är en av mina allra bästa vänner som har den sajten- Min webmaster är hon också. Underbar sajt!
    Kram kram
    Ida

    SvaraRadera
  4. Tack för din kommentar på min flygblogg!! Jag har kikat tillbaka ända till starten av din blogg - det var mycket kul att se och läsa. Jag är också matintresserad... men jag skriver om allt möjligt som du kanske märkte när du kikade in.

    Ha det riktigt bra!

    SvaraRadera
  5. Tack för din fina kommentar och berömmet. Jag tycker alltid att det är svårt med bilderna. Andras är alltid så mer levande och vackra. Därför blev jag jätteglad av det du skrev. Tack!

    SvaraRadera