lördag 17 januari 2009

Avskedsmiddag med mys

Min väninna Ingela ska flytta till andra sidan jordklotet!
Vi myste därför till det lite extra med en middag på Angelo´s på Södra vägen i stan. En vanlig torsdagskväll med ovanligt mycket festglada gäster ute. Ingen kris i luften alls. Vi myste och pratade minnen.
På kvällens meny stod parmalindad kycklingfilé med ungsstekt potatis och ostfonduesås på tallegio och ytterligare en ost som jag har glömt namnet på. Hur det nu kunde hända, jag är ju en ostoman. Tyvärr fångades inte varmrätten på bild, jag var helt enkelt för hungrig... den kycklingfilén var nog den största vi båda sett! Trevlig service, vi kommer gärna tillbaks! Nästa gång ska jag bjuda och då får vi se var det blir... :-)

Bookmark and Share

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar