söndag 28 december 2008

Välkommen till Prat & Mat bloggen!



Länge har jag funderat kring det här med prat och mat när vi umgås. När vi pratar och när vi äter. Kommunikation mellan människor är jämsides med mat och färg & form mina största intressen. Under ganska lång tid arbetade jag i resturangbranschen. Därefter pluggade jag också ganska länge. Nu driver jag företaget MIKU och arbetar med organisationsutveckling med inriktning på kommunikation mellan människor och coaching.

Idag startade jag denna Prat & Mat blogg som ett forum för dessa ämnen. Att starta en blogg var mycket enklare än jag trott, så nu undrar jag mest varför jag inte gjort det tidigare! Det finns en hel del fina bilder från detta året 2008. Så min tanke är att lägga in dem nu så att nästa år startar med enbart nytt material. Jag kommer att börja med att visa bilder från goda måltider på resturanger och hemma. Samt en del från webben. Oftast har IRLtillfällen rymt trevligt och intresssant prat också. Känn dig nu varmt välkommen! Bilden är från en frukostföreläsning våren 2008 och symboliserar Prat & Mat.

Bookmark and Share

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar